?? El liceo francés internacional de Tenerife y el AMPA organizan un bingo el 10 de abril para ayudar a los alumnos de cinquième y quatrième a financiar su viaje escolar a Castilla la Mancha y a Marruecos.

Familias, amigos, hermanos, les esperamos de 16h a 19h en el patio del colegio para disfrutar de un buen momento juntos.

Podrán ganar numerosos premios ofrecidos por nuestros patrocinadores : una experiencia de realidad virtual, una cena para dos en el hotel San Roque, lotes de papelería, de chocolate, de manuales de texto etc.

¡Anímense! ¡Les esperamos!

??  The International French School of Tenerife and the AMPA are organizing a bingo on the 10th of April to help the students of cinquième and quatrième pay for our trip to Castilla la Mancha and Morocco.

Families, friends, siblings we look forward to see you from 4p.m to 7p.m in the school playground to have some fun together.

You could win many prizes offered by our sponsors: a virtual reality experience, a dinner for two in the San Roque Hotel, lots of stationary, lots of chocolate, school books, etc.

Come and join us! We look forward to seeing you!